ZAMANIN VE MODANIN ÖTESİNE GEÇEN BİR STİL
YALEA
De Rigo Group’un kendi markası Yalea, Haziran 2021’de kadınlar düşünülerek tasarlanmış ve üretilmiş, tamamı kadınlardan oluşan bir güneş gözlüğü ve numaralı gözlük markası olarak kuruldu.
Yalea, çağdaş kadınları seçme özgürlüklerini destekleyerek, yeteneklerini teşvik ederek ve kişisel güzelliklerini ödüllendirerek teşvik etmeyi amaçlar. Tüm kadınlara ilham veren, modadan bağımsız yeni bir ifade özgürlüğü vizyonunun iletilmesine katkıda bulunan zamansız, zarif ve feminen bir marka.
Yalea, her kadının özdeşleşebileceği estetik ve etik değerleri birleştirerek güç ve güvene ilham vermek için modanın ötesine geçiyor. Ve marka, şekillerin yüzü gizlemeden çerçevelediği ve stillerin gerçekten ilham verici kadınlara adandığı koleksiyonun planlanması ve tasarımında bunu somut bir şekilde yapıyor. Farklı geçmişlere, kültürlere, çağlara ve çağlara sahip, mutlaka ünlü olmasa da, farklı ülkelerde ve alanlarda, yaşam seçimleri, bağlılıkları ve başarıları nedeniyle kendilerini farklılaştıran kadınlara bir övgü.
Yalea markasını desteklemek için seçilen iki kadının ardındaki fikir, bu ahlakı daha da yansıtıyor. Cindy Crawford ve Bianca Balti: sadece karakterler değil, gerçek insanlar. Yaşları ve tarzları farklı olan uluslararası üne sahip iki model, ancak her ikisi de dış ve iç güzellik arasındaki uyumun ifadesi. Yalea’yı karakterize eden değerlere uygun olarak, bilinçli, bağımsız ve özenli bir kadınlık anlayışını teşvik etmeye kararlı iki kadın.
Yalea için oluşturulan koordineli imaj, markanın değerlerini de her detayında somutlaştırıyor. Logo, ‘Y’ harfinin tersine çevrilmesiyle sağlanan özgünlük dokunuşuyla, temiz ve sade bir yazı tipi seçimiyle temelliği ve zarafeti ifade eder. Markanın kurumsal renk paleti, kadınların gücünü, tutkusunu ve canlılığını simgelemek için ten rengi tonların mercan tonlu notalarla aydınlatıldığı yenilenmiş bir kadınlık duygusu sunuyor.
Yalea koleksiyonu, Eylül 2021’den itibaren tüm dünyada satışa sunuldu.